lilljulafton

Har inte varit inne pga jag inte kommit in på datan.
Nu är alla julklappar köpta och inslagna Anders gjort skinka och revben, knäck gjorde vi i söndags (för hårda).resten av maten fixar vi i morgon med hjälp av min bror och svägerska, och mamma.

I går var vi på kalas för Alva min systers barn barn och vi firade Samuel som fyller i dag. Mina barn och deras vuxna kusiner vir i sporthallen flera timmar med de så barnen hade KUL. Alva fyllde 5 år var första ggr hon såg mig utan hår tittade en liten stund men sa inget. efter 5 sek märkte jag på henne att det var inget speciellt med det.
De värsta människor som glor mest är medelålders och äldre varken barn eller ungdomar.

I dag har jag fått min tredje cellgift,  Suttit på toa och spytt, första julen jag inte går upp o vikt./(inget opnt som inte har något gott med sig)
Är så trött på mig själv vill inte mer nu alltså behandlingar.
Känner att jag är sur och trist mot allt och alla

Klarar inte den minsta motgång  gråter och blir tjurig som ett litet barn. fast i vissa fall tycker jag att jag har rätt.

Första ggr jag längtar till nästa jul då jag hoppas få må bra.
Dödsångesten kommer lite i bland mest på natten när jag inte kan sova och i drömmen


Önskar alla nära och kära en GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR
Va rädda om varandra vi vet inte vad som händer i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0