pigg

I dag har jag varit pigg hela dagen (nästan) gick upp kl 10,30. Har orkat spela spel med lilla A, förhört stora A på läxa(han var inte lite arg och sa vad han tyckte om fröken) Ibland skulle man vilja lägga ut honom på blocket mycket billigt jag lovar. Skämt å sido jag älskar alla mina tre barn men mindre konflikter hade inte varit fel

Har lagat en riktig middag i dag med potatis kyckling och sås uppskattat av alla utom mellan A.


Jag är glad att jag har stor familj många syskon som jag tycker att jag kommit närmare sedan min sjukdom. I dag tänker jag extra på dig storebror som är så snäll och givmild men bara fick skit men vi vet att vi älskar varandra.
Ni mina två syskonbarn (ni vet vilka jag menar) tack att vi har varandra. Kärleken övervinner allt.

Efter denna dag kan nog inget göra mig förvånad ?????

Min man håller på och renoverar hallen börjar han kan han inte sluta försöker lära honom lagom är bäst. Kl är 22,30 och han håller på ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0