Utkast: I går ...

I går var jag med min systerdotter på sjukhuset. Hon skulle kolla en knuta i nacken i vår "cancer" värld får man dåliga vibbar . Jag reagerar mest på all väntan innan hon kan bli röntgad.-Tror och hoppas att det bara är inflammation.Sedan åkte vi hem till henne och hon bjöd på god middag.TACK för en bra dag. På kvällen var jag på julbord kul att träffa kolleger och god mat.


I dag har jag köpt tomtar till mitt nya kök och på kvällen hade mellan A julfest i kyrkan-trevligt.
Lilla A var på klassfest var helnöjd när han kom hem.
Stora A var hos en kompis.
På julfesten kom många fram och fråga hur det var - är så skönt att de vågar komma fram och inte bara tittar.

På eftermiddagen kom J med en underbar adventsblomma och glögg TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0