Utkast: Jag hade ...

Jag hade precis börjat jobba efter semestern.Hade lite ont i magen, är semestern redan slut? När jag väl kom till jobbet kändes det bra, det var kul att träffa alla elever och kolleger igen.Jag  jobbar på ett beh hem inom sis.När jag kom hem på kvällen hade jag svårt att somna. Det var några som körde biltävling en bit bort från vårt hus och det var mycket oljud. Efter en stund högg det till i mitt vä bröst och jag kände på det. Då kände jag en stor knöl. Väckte min man som sa det är nog inget farligt men ring doktorn i morgon.Jag fick tid samma dag och redan deagen efter blev det en tur till Växjö till sjukhuset. Efter en vecka fick jag svaret av en underbar läkare det är bröst cancer.Inom mig bara skrek jag och till läkaren sa jag kommer jag dö nu? snälla ge mig 10 år till min minsta är bara sju.Sedan gick det fort med op av vä bröst.Därefter blev det vila och sedan op av hö bröst eftersom det var så stort och vi ville inte att jag skulle få cancer där med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0