chockad

I dag fick jag en stor chock men när man varit med om en del som jag varit nu så klarar man det mesta. Ha, ha men stora A städade sitt rum utan tjat.Jag sa bara att det blir städning i dag eller på torsdag för i morgon ska han vara med kompis och på kvällen träning.Men ,men än är inte undrens tid förbi. Kan tala om att mellan A blev lika chockad men hon hade redan planerat att städa i morgon. Jag tog tv-rummet och lilla A,s rum samtidigt. Efter städning satt sig stora A med läxorna och säger att han vill titta på tv sedan. Han har varit på datan en liten stund men eftersom jag kan skriva nu så måste den ju fungera. Annars har jag lite ont i kroppen och känner mig låg men det är bara att se tiden an som de "vuxna" säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0