DEPPIG

Vaknar 06,30 med en olustkänsla i hela kroppen som tyvärr suttit i hela dagen. Känner mig trött, ledsen och deppig, vill helst bara ligga i sängen och dra täcket över huvudet.Det är en så jobbig känsla, det var något som hände med mig i onsdags när jag grät i växjö och det vill inte släppa. Jag och mellan A och lilla A var på möte i dag. Där var mycket folk och det tyckte jag var jobbigt. Jag blev som jag blir varje dag kallsvettig och det är en äcklig och jobbig känsla. Efter fikat åkte vi hem jag var så trött. Men men det är bara att hoppas på att det snart vänder. Anders har tömt alla saker i den blivande toan på ovanvåningen, säger att han tänker börja inreda den nu. Hoppas det blir så för efetr det blir det renovering av det stora badrummet.

Kommentarer
Postat av: Sara

För några veckor sedan blev jag medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427 sen dess har jag fått hem presenkort till ett värde av 950 kr. Helt otroligt och helt GRATIS! Det bästa är att man själv får välja vilka butiker man vill spendera presenkorten på, jag har bland annat valt H&M och cdon.com. Bli medlem du med, det är jättelätt =)

2009-04-19 @ 21:14:58
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0