Fotboll

I går skulle vi gå på restaurang eftersom den är nyöppnad god mat men dyrt så det lär dröja tills vi går dit igen. I dag har stora A spelat match förlorade 3-2 men min gosse var jätteduktig.Det är inte bara jag som tycker det även andra föräldrar men de hade otur. Vi har varit hos pappa eftersom han fyller år och det var trevligt. Min ena bror hade sitt barn barn med sig och hon är så SÖT.Vi fick god smörgåstårta och mammas goda tårta. Min älskade syster dotter tack för att du ringer mig när det är jobbigt det bevisar för mig att du vet att jag älskar dig. Det är många år mellan oss men du finns för mig och jag finns för dig-alltid( barnen blev lite besvikna att du inte kom i kväll men det bevisar bara att de älskar dig hoppas du känner och vet det.I Emil i Lönneberga säger Alfred du och jag Emil när det känns jobbigt för mig säger jag du och jag Gud och nu känner jag du och jag Anna.Vi ses i morgon eller snart i vilket fall som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0