GOD MORGON

Vaknar kl 06,30 och känner mig utvilad. Ingen yrsel, inte ont i armen bara lite stel.Känns helt underbart. Stiger upp och tänder våra gula påskljus på köksbordet innan jag väcker barnen.I dag är alla tre i skolan eftersom lilla A äntligen är frisk. När sedan barnen kommer hem nästan samtidigt i dag vid lunch så har de påsklov. UNDERBART.Vi har en vecka vi kan leva utan klocka. Jag har en dag då jag ska till växjö för att träffa läkare och mäta ut var de ska stråla mig. I går hade jag ont i huvudet svårt att läsa fick en olust känsla att jag hade metastaser i hela huvudet men i dag känns allt toppen. I kväll ska jag till kyrkan nu börjar påsken.Gode Gud låt mig vara frisk och hjälp mig att skitsjukdomen aldrig kommer tillbaka i alla fall inte förrän mina älskade barn är vuxna. Så skönt att jag inte behöver lova en massa saker som jag ändå inte kan hålla jag behöver bara be om hjälp och inte glömma tacka. Tack att jag är smärtfri i dag och frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0