Härlig dag

Hämtade lilla A kl 12.30 han var glad att det var påsklov, hade inte haft några lektioner i dag, bara fest. Sedan åkte vi till Jessika för hon skulle ta firma bilen och hjälpa oss hämta en bordsskiva till min bror.När vi kom tillbaka till kontoret tyckte lilla A synd om Zack (hunden) som måste vara på kontoret så vi tog hem honom och gick på promenad. När vi kommit halvvägs kom Martin och då ville lilla A åka hem så jag fick gå själv men det var en skön promenad. Stora och lilla A skulle springa eller gå 4,7 km i dag och stora sprang på 21 min och mellan på 35 jag trodde hon skulle gå hela rundan. Vill hon så kan hon. Vi var hos mamma och pappa och åt middag i kväll men pappa bara låg. Han är så trött. Sedan åkte jag och mamma till kyrkan, det var stämningsfullt och trevligt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0