HELG

jag har inte kunnat skriva på ett tag för stora A har haft lan här. Besöket i Växjö gick bra, de gjorde olika tester på mig för att allt ska gå snabbt och allt vara förberett till strålningen som börjar 29 april. Jag fick en salva av min sköterska som jag ska smörja in "bröstet" med efter varje strålning. Detta fick mig att bryta i hop och börja storgråta. Jag är nog inte så stabil som jag trodde eller vill vara.Jag kan inte ta på mig själv efter operationerna och det känns skitjobbigt. Stora och mellan A hade kompisar som sov över i onsdags och på torsdagen åkte vi alla till simhallen. Jag simmade ett tag och sedan bubbelpool underbart. På kvällen åt vi kina mat.Stora A och hans kompis har lanat två nätter så i kväll blir det en tidig kväll. Mellan A och jag ska på hobby avslutning och grilla korv Lilla A är på disco som man måste gå i tvåan för men han har charmat fritidsledarna så han får gå ändå. Lilla A ramlade av studsmattan och slog i armen , han var hos grannen och när han kom han storgrät han så jag var på väg att åka till vård c men det gick över .I morgon ska jag och stora A i väg kl 08,00 han ska spela match. Blir svårt at få upp honom så tidigt men snart börjar skolan så han får träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0