PÅSKDAG

i går kom jag inte åt datan för där satt stora A. Vi hade underbart väder och satt och njöt i solen. På kvällen kom min syster och mamma och pappa och åt påskmat. Min bror och hans fru åkte hem senare på kvällen. Hade en toppen dag. Mellan A hade sin kompis från stockholm som sov över. De badade i en sjö på eftermiddagen, jag väntar bara på att hon ska bli sjuk. Men,men vi får se. I dag har jag suttit i solen igen och på eftermiddagen fikade vi hos mamma och pappa. Två av mina syskon barn var också där med sina respektive och sin pappa. På kvällen grillade vi med min systerdotter och hennes sambo. De hade med sig fläskfile och grönsaker till grillspett- GOTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0