SOL

Man blir som en annan människa när solen tittar fram.I går satt jag ute i en solstol och läste, helt underbart.Har fått en mycket bra bok av min systerdotter. Mellan A hade en kompis hos sig som bor i Stockholm men har stuga här.Lilla A var inte helt kry i går men är bättre i dag. I går tvingade jag stora A ut men i dag gick han frivilligt.Skulle träffa någon kompis och säkert köpa en cola i kiosken. Vi blev bjudna till Anders syster i kväll men det var ett bra tag sedan vi pratade om det så jag hoppas det blir som vi tänkt, vi hade nämnligen inte sagt någon tid. I kväll kommer min bror och hans fru så i morgon ska vi äta påskmat.Samma som julbord tycker jag men vi har mycket mindre mat eller färre rätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0