SOL

Jag började dagen med att tjat på stora A så han kom upp. När han väl steg upp var mellan A redan klar och på väg till skolan.StoraA försökte med ont i magen men eftersom han sovit för lite under helgen tror jag mer på det. När han väl var klar bad han mig köra honom så skulle han gå hem. Jag blev sur och irriterad men körde honom ändå. När vi kommer ut på gården är hans cykel borta, jag frågar honom var den är. Vet jag inte men Johan ringde i lördags och fråga om min cykel var hemma för där stod en likadan i byn.Stora A orkade inte kolla utan tog för givet att den stod hemma. Men han hade tur den stod kvar i byn så han fick cykla sista biten till skolan. I dag har jag bara tvättat och dammsugit, sedan har jag suttit i solen och läst. Lilla A gjorde sin matte läxa ute i solen sedan blöev han trött och fick gå in och spela lite x-box.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0