SOL

vaknade i morse och såg att kl var 7,30. Flög upp och ropade på barnen- är ni vakna..De bara sa lugn mamma vi har varit klara länge- I går kväll fråga Anders om jag blev ledsen om han la sig i lilla A säng och jag sa nej. Denna natt ville jag sova utan smärta och utan snarkningar.Mellan A la sig i pappas säng och jag har sovit hela natten. Men har fortfarande fruktansvärt ont. Anders har talat om för barnen att de ska hänha tvätt, dammsuga i dag och jag ska bara vila armen. Har tömt diskmaskinen men använde bara hö hand. Har även kört två maskiner men barnen får hänga upp tvätten när de kommer hem. Skönt att det är helg igen och få ha alla hemma.Pojkarna ska på dagsläger på strandhem i morgon och jag ska med mellan A på fotbollscup. Vi får åka med grannen för jag vill inte köra bil. I eftermiddag ska jag bara slappa i solen vilket jag och lilla A har gjort två dagar nu-SKÖNT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0