sovmorgon

Lade mig tidigt i går kväll och vaknade redan kl08.Alla andra sov så jag låg kvar i sängen för att läsa.Somnade så klart om och blev väckt av Anders 10,30 som hade gjort kaffe. I dag var vi hos mamma och pappa och åt upp resten av smörgåstårtan.Gott. I går kväll kom mina tvillingbröder och det blev många goa skratt. I dag har vi bara tagit det lugnt och på kvällen grillade Anders. Mellan A har varit med sin kompis J hela helgen och sovit en natt där och en natt här. Jag ringer till J för att hon och mellan A ska komma och äta och hennes föräldrar har jobbat i trädgården hela dagen så efter mycket tjat kom de också. Vi hade mat till alla och det blev över. Jag skrattade gott när de kom för kvinnan hade tagit med sig en flaska vin gott med ett glas till grillat men hon hade en jacka över. Hon skratta och sa annars börja grannarna undra. Vi tog sedan en kopp kaffe och satt och snacka en stund-Trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0