Tårar och tårar

I dag var jag på min första strålning och det är hur lindrigt som helst mam bara ligger på en bår helt stilla. Varför gråter jag bara hela tiden- jag vet inte men direkt när jag kommit hem från växjö så ringde en kurator och vi ska träffas på onsdag. Själv är jag rädd att jag bara blivit #knäpp#-skiter nästan i vilket. Har dammsugat och torkat golv på nedervåning och tvättat i dag. Sätter mig i tv-rummet och det knackar på dörren- in kommer en vän från min "ungdom" och det bara känns så skönt efter att vi pratat. Kännde att hon förstod mig och hon ville följa med någon gång när jag ska till växjö-TACK När jag sitter i taxi på väg hem får jag sms av Anders - han har bägge bilnycklarna med sig. Jag som skulle hämta lilla A hos mormor + hans kompis.Jag berättar för chauffören om mitt problem och snäll som han är hämtar han pojkarna och skjutsar hem oss alla. Mellan A har haft praktik nu i två dagar och det har gått bra. Lilla o stora har tränat fotboll i kväll. I morgon kommer taxi kl 07 och hämtar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0