Trötta barn

Vaknar med den store i sängen bredvid mih.Han hade vaknat när Anders åkte till jobbet, lagt sig i Anders säng och somnat om. Han var inte lätt att väcka. Mellan A är förkyld så jag bad henne ta hem veckans läxor för det är inte säkert hon orkar gå hela veckan. Nu ska det bli nya klasser för mellan A igen men alla barn på vårt område har hamnat i en klass och hon i en annan. Mellan A blev jätte ledsen så jag har ringt rektorn och hon skulle kalla till möte.Jag kommer kämpa allt jag kan så hon får byta klass. I dag blir det vädring av sängkläder och byte av lakanen till poj karna, tog de andra sängarna i går. Stora A spelade fotboll med kompisar 17-19 sedan träning till 20,30 var trött och hungrig när han kom hem men efter mat och dusch satt han sig vid datan. Blev jätte sur när han inte fick lov, gjorde läxan ocl la sig sedan. Har påminnt honom hur det blir idag hur många timmar och när datan ska stängas av. Det blir säkert bråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0