Vårdcentral igen

I morse när kl var 03 hade jag inte somnat.Har så fruktansvärt ont i vä operationssår. tar det lugnt hela förmiddagen, åker bara och handlar. Hämtar lilla A efter skolan och vi tar ut varsin solstol och slappar i solen. När kl är 14 tror jag att jag blir tokig och ringer vc igen. Får komma till min sköterska som tycker att det ser fint ut men hon ber även en läkare att titta. Han tittar och lyssnar på lungorna men allt är ok. Jag kan öka mina piller lite vilket jag gör när jag kommer hem men det HJÄLPER INTE. På kvällen är jag på min kurs steg för steg- lika bra och intressant som vanligt. Anders har bestämt att i morgon ska jag bara vila armen de stora får hänga upp tvätt i morgon och dammsuga nedervåning. Lilla A har varit ute hela dagen och kvällen -toppen. Mellan och stora har varit på Rock the house-olika band från byn som uppträder.Mellan tyckte det var bra, stora bara så där han är mer kräsen. Nu vill jag bara sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0