cup

I dag väckte Anders mig 06,30 och jag blev inte glad. Gick in i köket för att göra matsäck. Hittade en lapp på bordet där stora A skrivit- väck mig så jag hinner duscha.Fick nästan sätta mig ner pga chock.
Han kom upp och satt klar i bilen06,20.

Sedan begrep jag varför våra vänner kom dit och hade sin dotter med sig . Detta hade hon talat om på natten men jag blev glad för stora A fick en hel dag i solen. Nu har han ony i ansiktet.

Lila A spelade tre matcher-seger i alla och han gjorde tre mål.Morgan hade tuta med sig så han blev så mallig efter varje mål..På kvällen hämtade Anna mig och vi åkte till henne. Där kom lila och olof och vi körde till h-borg för att hämta Daniel. Vi åt gott sen kom Anders så gick vi alla på bio. Vi såg sommaren med Göran. En del goa skratt.

Anders hade varit på fest innan med sin chef och fått mycket god mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0