Mellan A

I onsdags åkte vi in till Strömstad där vi lämnade lilla A hos Göran. Lilla A och jag gick från centrum till Görans affär sedan gick jag själv tillbaka.Ännu en dag då jag gått min promenad. Vi åt lunch på park-gott.


På kvällen följde Sara med oss från stan och Anders grillade och Sara gjorde god pastasallad m,m
Stora A har beställt Saras wook nästa gång vi ses. men det vet inte Sara.

Saras syster, systerson helt underbara gosse och Saras goa mamma kom också.

På kvällen åkte vi och hämtade vår kära mellan A. Hon var nog glad att se oss men saknade syster m, familj i Norge.


På torsdagen åkte vi hem.

I dag har jag tvättat, klippt gräs. Anders har tvättat bilarna. Jag har även hunnit sola och bada i poolen

I kväll var vi och såg Emma Å spela fotboll tyvärr förlorade de men hon var helt klart bäst i laget. 14 år och spelade med damlaget vad ska det bli med denna tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0