morgon

Mina stora barn vill bli väckta 6,30 då är jag själv jättetrött men sedan får jag väcka dem tre ggr till och de går upp kl 7. Jag har sagt att det räcker att jag väcker dem en gång kl 7 men de vill ligga och dra sig.Ja, ja vad gör man inte för barnen. Längtar till helg och sovmorgon.

Stora A hade match i går och de vann med 3-0 BRA
Han har ont i hälarna och ska avstå träning i kväll och match på söndag för att vila. Han ska till läkare i dag för att kolla upp det.

I kväll är det bara lilla som har träning så i dag kan vi äta middag tillsammans.

I går kände jag mig som taxichaufför eftersom jag lämnade och hämtade från kl 16,45 till 20,30. Tur att inte alla kvällar är likadana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0