SKOLA

Vi har haft en bra sommar men nu var det skönt att skolan börjar igen. Inte som en mamma sa- jag orkar inte ha barn hemma hela dagarna men det är skönt att vi får rutiner igen.
Vi kommer i säng vettig tid och vi har en hel dag framför oss eftersom vi går upp kl 7 .

Lilla A tycker det är jätteskoj att gå i tvåan och stora trivs på högstadiet. Mellan A tycker nog lite si så där eftersom hon har haft tjafs med en kompis.
Men som tur är har hon fler vänner.

Själv har jag varit på möte med försäkringskassan. Blev lite rädd för mig själv när jag förstod att vi träffats innan men jag kände inte igen henne. Kan bero på att det var mitt i "skiten" när jag mådde dåligt.

Jag börjar arbetsträna 2 sept 10 timmar i veckan. Känns helt ok

I kväll ska vi grilla och äta potatisgratäng godis och chips. Nu äntligen är fredag en myskväll igen.Håller det trista vädret i sig kan vi även tända ljus som är så mysigt.

På lördag ska stora upp tidigt eftersom han ska vara med på uttagning i smålandslaget i fotboll. Hoppas det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0