strömstad

I dag har vi haft en kämpig dag.Stora A ville inte med till strömstad för han tycker inte om att åka bil.Efter en del tjat och mutor är han lika envis som en åsna.Vi talar om att han får inte vara ensam hemma då får han bo hos mormor och morfar. Han packar och vi kör honom. Vi åker mot strömstad och stora och jag sms.Ringer min syster och gråter- allt känns skit.Men hon gör mig glad igen genom att hon lovar ta hand om stora om han vill eller han inte följer mormors regler. Jag kan slappna av. När vi äkt två mil får jag sms hämta mig. Vi vänder och efter ett tag är vi på väg. Resan går bra och nu är vi framme.SKÖNT Stora A varit på gott humör hela resan

Lämnade in stora A,s data i dag så nu får vi vänta och se vad som händer. Min bror kom hem till oss i dag och han menade att det är klart att han är besviken efter allt strul med datan och alla pengar han betalat men men vi får hoppas att allt går att lösa.

Pratat med mellan A allt bra hämtar henne i oslo onsdag natt sedan är vi hela familjen igen.Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0