denna skitsjukdom

mellam A sitterpå sitt rum med kompis och skrattar. <stora <a har gjort pommes och sitter vid sin data på rummet. <lilla har precis kommit hem från grannen. Äter chips och tittar på tv.
Själv rör jag mig upp och ner mellan våningarna. Känner mig svullen på bröstpartiet är säker normalt men i min värld är det tumörerjag har så fruktanvärt ont.

Men jag njuter av denna underbara helg vi haft och INGA konflikter skulle vilja att jag och anders la oss samtidigt och prata men pojkarna vill se hockey med pappa.


I kväll hade barnen tusen frågor om hans föräldras död och syskon Det skrämmer mig är det mig de talar om nästa gång. Jag är säkert jätte löjlig men denna känsla kan jag inte styra över själv

Tack alla somännu orkar ge mig styrke kramar och alla böner för jag är skit rädd Jag vill se fridasoch gabbes bebis i februari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0