jobb

i dag fick jag ställa kl på 7 för jag skulle jobba. känns riktigt hårt att gå upp när alla andra sover. Men jag jobba bara till kl12 och sen handlade Anders och jag. Vi åt lunch och sen tog vi en promenad. det var kallt ute så vi gick hem till mamma för att dricka kaffe.min bror ringde och kom till mamma sen körde han oss hem och var hos oss en stund.
på kvällen gjorde vi middag och sedan blev det tv. Stora A har fått nackspärr-han tror det är det värsta som kan hända i ens liv.
Mellan A skulle plötsligt ut och ta luft- jag gick efter henne efter 5 sek hon var borta. När jag kände hur kallt det var blev jag orolig och tvinga hem henne. Visade sig att hon skulle träffa en kill kompis. Hon blev paff när vi sa att då fick han komma hem till oss. Men när hon väl fick tag på honom var han hemma eftersom han frös.Tror det det var 15 -.
Han skulle komma i morgon på dagen så de fick snacka -jag sa ja eftersom då jobbar jag så det får Anders ta.

Hoppas hon lärt sig att ärlighet varar längst.

Som sagt i morgon jobbar jag så GOTT NYTT ÅR alla nära och kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0