lilla a sjuk

I lördags var vi på innebandy och blev lite paffa för lilla A var så lugn. han sa att han hade ont i halsen. När vi var klara där var kl 16,30 och då ville lilla åka skridsko. hem och klä oss varmt och i väg igen. efter en timme sa jag att det var dags att köra och hämta stora A som passade morfar. jag var förberedd på motstånd men lilla följde med direkt. På kvällen hade han 39,9- Han låg hela söndag och var alldeles tyst vi led med honom men vi passade på att vila öronen.

på måndag gick vi till doktorn-halsfluss och pencillin. I dag är första dagen han är uppe och första dagen han pratar- det låter som ljuv musik i mina öron,

I måndags fyllde mellan a 12 år och fick en laptop så henne ser vi knappt.

I dag var jag hos doktorn och ska få tid till röntgen- har ont så de ska kolla skelettet.
Ska jobba 75% i januari.

I kväll har vi klätt granen men det var bara lilla och jag, anders har skinkan i ugnen-jag trodde den var färdigkokt,
Anders har också gjort grönkål så här luktar "skit" så jag får väl skura golv i morgon igen. Annars städade jag och de stora hela huset i måndags.


I morgon ska vi bara ta det lugn och ha det bra. Anders jobbar till 12 sen gör vi de sista inköpen.

GOD JUL  till alla nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0