snö och kallt

När vi kom ut till bilen i morse gick det inte att öppna förardörren.jag fick nästan panik för vi var sena som vanligt. men passagerardörren gick att öppna och det visade sig vara -7 ute.
jag och zack tog en runda i skogen men det fick räcka med en halvtimme idag. vi mötte min svåger som gärna går en runda innan jobbet.


I går fick vi köpa nya vinterstövlar till lilla och mellan. Lilla hade fått snygga kängor men de tålde visst inte snö. Smart när de säljs till barn.


i morgon går barnen mellan 8-10 sedan är det JULLOV.

Ska bli helt underbart att bara vara- ingen klocka som väcker oss på morgonen. men på måndag ska vi fira mellan A kl 6 innan Anders kör till jobbet.

har städat nedervåning i dag och bara dammsugit uppe och i kväll blir det pizza för det har barnen tjatat om i två v nu. I morgon jobbar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0