DAGS FÖR BLOGG I GEN

Här har varit bråk hemma med stora A så vi har tagit bort internet ett par dagar men nu kan jag skriva i gen

I lördags var vi med Anders chef, Jessika och Martin på middag och ölprovning, min kollega var trubadur.Vi hade trevligt.
Söndag hade stora A innebandymatch vann med 11-2

Måndag var stora A hemma från skolan , trött ,hosta och ont i halsen. Gick i går men verkar vara sämre i dag får se om hon kommer hem tidigare. Mellan A sov hos Johanna lörd-söng och Johanna hade feber men mellan A verkar ha klarat sig
Lilla A har gått i skolan men är lite förkyld så han var inte med på badet i går men det handlar nog mest om att han inte orkar gå till simhallen och tillbaka.
Själv var jag på vårdcentral för att ta prover men på eftermiddagen ringer Lotta från växjö att de tagit för lite blod så jag fick åka på vinst och förlust i går. Men proverna var bra så jag fick cellgift. Men det var en tuff dag för det toga hela dagen
I går kväll var jag pigg och mådde bra. Mamma har hjlpt mig med virkningen så nu har jag kommit igång. Kan säga att jag är den enda i familjen som tror att det kommer bli ett sängöverkast ska nog visa dem.
På kvällen kom Pia, Morgan och Emelie och fikade, fick underbara tulpaner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0