FEST

I kväll blir det fest på köttgryta, ris och mycket citronvatten.Har fått min sista cellgift. Anders följde ju med så på hemvägen slog vi på stort och åt korv och mos. Jag blir alltid så hungrig efteråt. Vad skönt att slippa åka taxi. Som det ser ut nu har jag inget förrän 27 mars då jag ska opereras i gen Efter det blir det strålning. Anders och jag pratade om de långa resorna och jag kommer åka taxi månd-torsd och köra själv fredag så jag är hemma i rätt tid. Vi åkte till mormor efteråt hon ramlade ju i går när hon gick med lilla A till skolan och har ont i vä hand .Den var lite svullen men vi är alla glada att det inte gick värre- Lilla A blev jätte rädd.Hemska tanke om det skulle hända mamma/ mormor något. Vi fikade hos mormor och stora A kom dit efter skolan men mellan A ville ha följe med sin "pojkvän" en bit så hon gick hem. Mellan A hostar och är förkyld men har ingen feber. Säger att hon måste till skolan i morgon.Hoppas hon har "pojkvän grundskolan ut för då har man inget problem att få i väg henne.Både på gott och ont så klart. Nu blir morbror nervös och hans fru men jag lovar ska de träffas utom i pulka backen med andra vänner blir det här hemma . Har min dotter feber i morgon blir hon hemma i sängen med mig.Jag har mått bra sedan vi kom hem men nu börjar olst känslor komma bara vänta och se hur många dagar det sitter i. Min älskade systerdotter ska opereras i veckan tror fredag, Jag är så glömsk hoppas allt går bra och att det inte är något i knutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0