fredag

Nu är det helg igen skönt.Hämtade lilla A efter skolan men han följde med en kompis hem så jag tog hans vantar termo byxor och regnkläder och slängde i maskinen.Kan tro att han bott i en lergrop.Men men bara han har kul. Raka vägen hem till soffan i gen där jag tillbringat hela dagen förutom en stund i badet. jessika ringde kommer med fika kl 2 gott.Då ska jag ha kaffe klart, själv dricker jag nog bara citronvatten. Var på utbildningen i går det var helt ok. Skönt att ha något att se fram emot, ha tider att passa. Stackars alla arbetslösa människor jag skulle bli tokig. Inte en dag som denna men när jag mår bra. Snart kommer de stora hem och ikväll har lilla A gymnastik genom idrottsskolan sedan hobby. Sedan blir det så ska det låta på tv om inte barnen ska se lets dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0