LILLA A RYMDE

Lilla A hade bestämt träff med mormor i byn efter skolan och jag skulle hämta honom ca kl 13 då jag hämtat mellan A hos tandläkaren.Allt gick bra tills lilla A ville gå till en kompis på området. Efter en stund kommer han hem och springer upp på sitt rum och då ser mellan A att han tar pengar ur sin plånbok där han har ca 300 kr eftersom han sparat månadspeng ett tag. Jag säger åt honom att lägga tillbaka pengarna och undrar vad han ska ha dem till .Han säger jag ska handla men säger inte vad eller var. Han vet att han får inte gå ensam till byn. Lilla A säger att han ska gå till sin kompis igen och plötsligt dyker mormor upp eftersom hon hört att jag skulle göra pannkakor till mellan mål.Vi pratar med varandra då morfar ringer och frågar om jag blivit av med lilla A. Jag säger som det är han är hos en kompis- nej säger morfar han är hos mig. Lilla A säger att han bråkat med mig och storasyster och vägrar prata med mig. Vi får fixa detta i kväll. Tur att allt gick bra-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0