LÖRDAG

Har legat i soffan nästan hela dagen men tvingade mig själv att hämta stora A på hans fotbolls träning så jag kom ut lite. Sedan gick jag en liten bit på vår gata eftersom det är underbart väder. Mellan A är kvar hos Johanna där hon sovit i natt bara varit hemma och hämtat pengar för hon skulle köpa hempermanenet. Hon vet att jag inte vill så hon tjatar när jag inte har ork.SMART Lilla A ska gå på bio och i kväll blir det hämtmat. Anders har skurat hela badrummet, golv , väggar jag har bara tagit skåpet så tid och ork på att laga mat skippar vi i kväll.Ska se melodifestivalen också. I går la jag mig först av alla, känns bäst att bara sova bort dessa jobbiga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0