LÖRDAG

I går mådde jag SKIT, ont i hela kroppen, stjärnor som blixtrade framför ögonen, plötslig värk i benen som försvann lika fort som den kom. Blir sur, iiriterad och arg. I går grät jag för att jag inte skulle kunna följa med på stora A,s cup.
Vaknade kl 10 och ropade på lilla A hade hört honom vakna 7,30 när Anders och stora A var uppe. Frågade om han var hungrig- ingen fara mamma jag har precis ätit en fralla men det var inte lätt att dela. De kan mer än man tror älskade barn. Lilla A åt tre frallor till sedan var han nöjd. Vi har tagit det lugnt hela dagen eftersom vi varit själva.
Grannen kom in och klippte lilla A sedan kom Jessika jag har beställt parfym eftersom de ska till thailand, vi tre fikade och pratade. riktigt mysigt.Har gått bra för stora A så de var inte hemma förrän kl 18 och nu ska vi beställa Kina mat- hoppas det smakar gott får ta stark mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0