MÅNDAG

I går kunde jag inte skriva för jag kom inte åt någon data. I går kväll kom barnens kusin och pojkvän. Alltid lika trevligt när ni är här Efter middag gick de yt med alla barnen och åkte skridskor. Mellan A dade en kompis som skulle sova över. När alla kom in igen hade Anders gjort våfflor, glass och grädde-GOTT I dag har lilla A åkt skridskor, mellan A varit i pulkabacken och stora A haft två kompisar här och de har också åkt skridskor. Jag hade köpt hem två grillade kycklingar till middag men eftersom vi blev tre extra , mellan A hade en kompis så trodde inte jag att såsen skulle räcka. Jag hade köpt curry sås i påse och tänkte göra egen vilket jag inte gör om. Ingen tyckte om den så det blev ris och kyckling till middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0