SHOW

I går orkade jag inte skriva så det blir lite mer i kväll I går ringde mellan A,s fröken och sa att hon skadat knät så vi fick åka till vårdcentral och sen till Ljungby för att röntga. Allt var bara bra och mellan A hoppade runt på kryckor tills jag på minnde om fotbolls cup på lördag. Efter ca en timme kunde hon gå. Jag är glad att det inte var någon spricka. På kvällen var vi på en underbar show alla var duktiga. Gick bra för stora A med gitarr spel.Lilla A dansade och applåderade mycket. I dag fick jag hämta stora A kl 11 hade ont i huvudet och frös. Efter en stund hemma mådde han bättre. tur att barnen blir friska snabbt.Vi har haft besök av min systersons fru och barn MYSIGT.Det är sånt jag behöver .Anders hållit på hela kvällen och fixat med datorerna så nu har mellan A internet men inte stora A Hoppas han överlever morgondagen utan data. Anders ska fixa det på kvällen(tror) han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0