SKIT DAG

Fast jag vet att detta är min sista cellgifts beh och att det går över är jag så trött på att må dåligt. Fryser i ena stunden och svettas i nästa. Är inte inne i klimateriet men där lär jag hamna snart pga piller jag ska äta i 5-7 år. Tog med mamma och lilla A och handlade känns tryggare att ha någon med sig när man mår skit.Stora och mellan A spelar gitarr och munhuggs som vanligt. Snart ska stora A till innebandy och vi andra till mormor och äta tomatsoppa.Lilla A följde med mormor hem efter att vi handlat så han har varit där sedan skolan. Tror inte han riktigt orkar med mig när jag mår så här men , men det går över.Fattar inte var dagarna tar vägen snart helg igen.Skönt att få någon dag utan att bli väckt på morgonen men det är ju tider som ska passas ändå fotboll och innebandy träningar och matcher men själv blir jag nog hemma hela helgen. Ska försöka gå på utbildning i kväll om jag orkar vill hemskt gärna men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0