SKIT

Nu har denna skit sjukdomen lyckats förstöra ännu en dag. lilla A har haft fotbolls cup i dag JAG VILLE VARA MED. Han kommer in på morgon och tittar med sina underbara ögon- Kan du följa med mamma. Sätter mig upp dunkar i huvudet blixtrar  framför ögonen- HUR SKA MAN KUNNA VARA NÄRVARANDE MAMMA med denna skit jag HATAR det.
Har legat i soffan nästan hela dagen ett under att man inte får ligg sår.Stora A åkte med sin kompis på cup hon skulle spela, han åkte redan kl 07 mellan A är kvar hos min syster.
Som väl är kom lilla A hem lycklig, hade gjort ett mål första match två mål andra match och de vann bägge . Tredje och sista blev lika och då var han inte med. Kom till mig och sa mamma de klarar sig inte utan mig.Vill inte han ska bli ego men ville inte ta bort lyckan från honom.

I går när Anders hämtade Kina mat hade han med en present till mig, som jag sagt innan har ägarna varit i Vietnamn en månad och där hade de köpt ett fint halsband till mig. Jag blev glad och rörd.
Mellan A kom  hem på eftermidagen och var sedan på fotbollsträning. Hon har cup på lördag och JAG ska köra, inga killar får följa med.
I går vid lunch kom min brorsdotter och hennes man , vi fikade på kvällen kom min systerdotter och hennes man vi tittade på melodifestivalen. Jag är lyckligt lottad som har så många som bryr sig, känner mig gnällig ibland men kan inte låta bli.
En annan sak som stör mig just nu är när andra lägger sig i vad våra barn ska och inte ska göra LÅT OSS VARA EN FAMILJ OCH LÅT OSS GÅ IGENOM DETTA PÅ VÅRT SÄTT FINNS INGA RÄTT ELLER FEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0