SKOLDAGS

har varir skönt att ha barnen lediga i veckan men vi behöver alla komma ini rutiner i gen. I går spelade stora A bandycup vann en förlorade två. Var på dåligt humör när han kom hem. Ingen av de stora kunde somna i går kcäll men bägge kom upp i tid i morse.Hörde att de kallade varandra för fula ord under frukost men jag låtsades sova och sen la det sig. När de kom hem från skolan hade jag gjort semlor till dem På måndagar bruka jag lga pasta till middag men hittade matsedel från skolan och det var pasta i dag. I kväll blir det hackebacks potatis kött och sås. När jag hade bokat taxi till morgondaens sista cellgifts beh ringde Anders och tala om att han kör. Han ville följa med.Så det var bara till att avboka. Vet inte varför han vill med men det visar sig kanske. Har varit på vårdc och tagit blodprov hoppas jag slipper det tälle på ett bra tag nu. Skriver mer i morgon om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0