sportlov

I går kunde jag inte skriva pga data problem.Min älskade Anders har hållt på två kvällar med datorerna i går kom vår kompis son allt klart på tre min.Nu har barnen lov underbart jag slipper vara själv en hel vecka.Mellan A kommer inte vara hemma så mycket ska sova hos sin kusin tisd -onsd hos sina kompisar i kristianstad tors -lörd.men jag har pojkarna hemma. Anders tagit ledigt fredag så vi ska göra något med pojkarna. Nu har vi is på fotbolls planen igen så stora och lilla A har åkt skridskor idag. Mellan A har spelat cup. Vi få föräldrar som var med trodde att de skulle åka ut snabbt men de blev tvåa-BRA Mellan A var målvakt släppte in två mål första matchen blev så arg så tränarn sa att i rena ilskan höll hon nollan i tre matcher släppte in två mål i finalen men motståndarna var jätte duktiga. Stora A har kompisar här i natt de ska lana lilla A får vara med och titta på. Vi har ätit pizza och sedan blev det melodifestivalen. Mellan A varit ute och åkt pulka med kompisar och " pojkvän" kom hem lite försent vilket Anders har svårt att acceptera där mamma förstod mer enligt mellan A . Vi som oftast har konflikter men någonstans ska vi kunna mötas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0