Ängelholm

I dag vaknade jag inte förrän de stora kom in och sa hejdå. Antingen har jag sovit hårt eller de varit väldigt tysta.
Snart ska jag ta bussen till  Örkelljunga och åka med en f.d.kollega till Ä-holm vi ska äta lunch på en kina restaurang. Vi ska hämta upp Annika på vähen och efter maten åker vi hem till henne en stund. Anders hämtar mig när han jobbat färdigt.
Lilla A går till mormor och morfar och där har han både pyjamas och kavaj. Vill klä sig som morfar.Tyvärr blir det nog pyjamas för morfar ligger mest hela dagarna och mår inte alls bra.
Mellan A ska med kompisar till simhallen och stora A kommer vara hemma ensam ett tag sedan har han innebandy träning.
Ska bli kul att komma från Markaryd ett tag , sista tiden är det hemma eller Växjö, kul att se något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0