Blodprov

I dag är det dags igen. Åka till vårdcentralen och ta blodprov som de ska skicka till växjö. Sedan ska jag åka till min kirurg i Ljungby. Vi ska prata om mina "bröst" jag har valkar som jag vill att de ska operera bort om jag inte måste ha det kvar tills de ska bygga upp nya bröst.

Vaknade i morse av telefon, det var Anders som ringde och väckte barnen. Jag gick upp och pratade med dem eftersom det blev bråk vid toaletten.Mellan A ska hinna platta håret och måls sig tror jag fast hon inte får.I dag hann stora A in först men bägge kom i väg i tid.Stora A kom in igen eftersom han hade cyklat omkull, det var jättehalt.Han slog i huvudet men hade hjälm på sig. Jag skjutsade honom till skolan så går han till mormor och fikar efter skolan.Mellan A gick till skolan för hon ska med en kompis hem som bor på landet.När jag var på väg hem mötte jag mellan A och hennes två kompisar och jag vände snabbt bilen och skjutsade dem till skolan. Annrs hade hon inte varit nådig mot mig  om jag bara kört hem direkt.

Lilla A ska bli hämtad av Jessika i dag och vara med henne på kontoret tills jag kommer hem från Ljungby. Detta ser han fram emot och att få gosa med Zack hennes hund.

Jag har en fruktansvärd huvudvärk i dag men hoppas det går över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0