BRYT

I går vaknade jag av lilla A som ville ha frukost och sedan skulle han på fotbollsträning. Anders var redan uppe så jag kunde lugnt ligga kvar. Mådde skit hela dan, tryck över bröstet och ont i rygg och huvudet. Näe jag inte ens orkade läsa var jag så trött på allt.
Stora A hade innebandymatch så det följde jag med på.Var inte mig lik orkade inte heja på som vanligt.
När vi kom hem lagade Anders middag-kött sås potatis. Jag ringde sjukhuset och de tyckte jag skulle komma. Min storebror kom till oss så han ville följa med och körde mig och Anders.Lilla A åkte till mormor och morfar, de var misshan titta på film om Israel, stora A åkte med grannen för att titta på fler innebandtmatcher. Mellan A hade precis kommit hem från Kristianstad och var på fotbollsträning. Mellan A har haft en toppen helg.
När vi kom till sjukhuset tog de ekg, röntga lungorna och tog massa prover, allt bra.
Det är bara att acceptera att jag mår som jag gör. Själv tror jag att det beror på lite ångest också. En period storgrät jag och när Anders skulle trösta mig slog jag till honom men vi kunde prata ut när vi kom  hem så nu känns det bättre. När personal skulle följa med till röntgen tänkte jag för mig själv de lurar nog in mig på psyket men så var inte fallet.
Var skönt att min bror körde på hemvägen kunde vi prata om annat än mig och all skit och vi kunde skratta.

I dag när jag vaknade måde jag lite bättre men efter att ha handlat och hämtat lilla A fick jag lägga mig en stund igen.
Det är som de säger är bara att gilla läget.
En jobbar kompis ringde, det var kul ett tag sen han hörde av sig. Sen ringde en annan kollega hon kommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0