En bra morgon

Vaknar vid halv tio.Känner mig helt normal.Ingen huvudvärk ingen värk i ryggen.TOPPEN
Som jag redan sagt i dag är det städdag.Mellam A försökte komma undan genom att lova vara med kompis direkt efter skolan, men den lätta gick jag inte på .De får gärna fika efter skolan och göra läxan men då fick hon städa i går kväll. Det gjorde hon utan gnäll. Men jag är ju lite curlingmamma jag ren bädade hennes säng. När stora A såg  det sa han men mamma då får du hjälpa mig i morgon jag har ju alla kvalsrterlakanen också. Eftersom jag tvättade hans kvalsterlakan i går så har jag nu bäddat hans säng.
Men stora A ska själv damma sitt rum dammsuga och torka golv. Jag har redan lovat mellan A ta hennes golv för hon är inte hemma. Men hon hjälper överlag mer till hemma än stora A så det blir inte orättvist ändå.
Nu ska jag ta golven på nedervåningen och renbädda min och Anders säng.
Tog lilla a,s rum i går kväll och Anders renbäddade hans säng.
Kl 23 i går dammade jag hela nedervåningen och städade badrummet, man får passa på när man är pigg men helt underbart att det sitter i i dag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0