fågel

Vaknade av telefonen 7,35 men hann inte ta det. Hörde något ljud från köket och trodde att det var stora A som imte kommit i väg men så var inte fallet. I köket satt en fågel så den kom tydligen inte ut i går. Jag gjorde som pojkarna i går öppna dörr och fönster och efter en stund fick jag ut den. Sedan skurade jag golv på nedervåningen. Fågeln var inte skadad för jag såg den flyga i väg.
I dag åker jag med lilla A till ögonläkaren för nu ska han ha nya glasögon.

Är det inte det ena så är det det andra. Så fort jag äter något isar det och värker i alla tänderna. Var ändå hos tandläkaren innan jag började behandling men får väl ta en tur dit i gen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0