fredag

I går gick lilla och mellan A ut kl 15,30 för att åka skridsko. De var nöjda efter en god fika och ville göra av med lite energi. När kl var 18 åt jag, stora A  och Anders middag. När kl vae 19 hämtade jag lilla A som låg helt utslagen i snön orkade knappt gå hem. Stora A ville åka mer. Lilla A åt middag badade la sig och efter lite massage på ryggen somnade han gott. Stora A kom in 19,30 hungrig och trött. De har så härlig färg på kinderna.


I dag var det svårare att väcka barnen men men de kommer snart in i rutinerna i gen.
I kväll blir det nog pizza till middag var ett tag sedan. Vi beställer inte lika ofta nu pga både ekonomi och hälsan

snart kommer min kollega och vän hon har hälsat på mig nästan varje vecka sedan jag fick min diagnos hon är guld värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0