innebandy

I går hade jag inte tid att skriva.
Stora A hade innebandy match i Röke, men vi spelade i Tyringe.Efter förra matchen som våra killar vann hade ojkarna i Röke skrivit massa dumma saker om våra pojkar.Att ledningen för Röke inte tog bort skitsnacket är för mig en gåra. Men,men på något sätt känndes det extra viktigt att våra killar vann i dag. De hade flera chanser men Röke har en otroligt duktig målvakt så det var inte lätt att göra mål på honom. Efter första halvlek stod det 0-0 alltså har vi också duktiga målvakter. Plötsligt leder Röker med 3-1 och jag ser att stora A är ARG MEN VÅRA TOPPEN KILLAR KOMMER IGEN OCH VINNER MED 5-3 BRA JOBBAT KILLAR
På kvällen gjorde Andersgod middag och sedan ville lilla A till mormor och morfar men väl där ångrade han sig

I dag på morgonen var mellan A som en sol.Väckte lilla A och gjorde frukost till honom, av ren förvåning var han snäll tillbaka mot henne.
Väre var det med stora A som kom ner och berättade att han inte sovit i natt mer än några timmar men efter tjat från jobbiga mig satt han i bilen 7,50
Räcker säga att han suttit för mycket vid datan i helgen och han är livrädd att få data förbud.
Han har haft träning och match i helgen men inte varit ute så i dag ska han få gå hem så han får lite frisk luft sen sover han nog gott i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0