Lilla a hos ögonläkaren

I morse vaknade jag av att min käre man väckte mig och sa, Mia kl är sju.Då ska han normalt vara på jobbet och det tae 45 min att köra.Stora och mellan A kom upp och i väg i tid. Lalla A hade sovmorgon eftersom vi skulle vara i Ljungby 10,30 men han vaknade när alla andra gick upp.
När vi kom till läkaren var det en polska som var väldigt bestämd av sig och pratade dålig svenska. Hon blev ingen favorit hos lilla A. När hon sedan sa att han skulle ha lapp för ögat 5 timmar i stället för två som i dag sjönk hon ännu mer i hans ögon. Han fick droppar i ögonen och det sved och gjorde ont , medan de verkade gick vi och fikade. Vi fick sedan veta att vi skulle komma tillbaka nästa vecka eftersom de ska kolla ut nya glas till Lilla A , han har fått sämmre syn. Efter allt detta gick vi till apoteket och träffade en väldigt trevlig dam. Lilla A beklagade sig över att det gör så ont att ta av ögonlappen och då kom hon på att de sålde pirat lappar och då var lyckan gjord. Plötsligt var det inga problem att ha lapp mer äm t vå timmar.

I kväll ska lilla A på hobby, mellan A på disko och stora A vara hemma med mamma och pappa.
Efter hobby blir det godis, chips och lets dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0