lördag

Vaknar av att mellan A och Anders pratar i köket. Mellan A ska åka till sina vänner i kristianstad så i dag var det inte svårt för henne att komma upp.
Får väcka stora A 11,30 för han ska på fotbollsträning. Lilla A åker hem till en kompis under eftermiddagen.
Själv mår jag så där, när det känns lite bättre i kroppen så blir jag rastlös så jag plockade lite på köksbänken. Var sedan tvungen att lägga mig. har gjort pizza till middag det var gott men fick vila både när den var i ugnen och efter maten. Men det var pga jag åt för mycket, kunnde faktiskt känna lite smak.
Öppnade en öl till Anders och hällde upp en klunk i mitt glas smakade NADA
Jag vill äta en GOD middag känna doften och ett glas GOTT rött vin men det kommer väl den dagen med.
Min syster kom på en snabbvisit hade varit hos mamma och pappa.

I kväll ska vi slappa och titta på körslaget- jag hejar på Wells min andra röst var nanne men hon åkte väl ut i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0