MORGONTRÖTT

Jag har varit så frutansvärt trött de sista morgnarna. Gör egentligen ingenting för jag har ju inget att sköta. De enda tider jag ska passa är tider till sjukvården, I dag var jag på vårdcentralen kl 11 för att ta blod prov och blodtryck. Hade hög puls annars allt ok. Dessa prover skulle jag ta inför min kommande operation men den ska ju inte göras förrän i mars.


Hämtade lilla A i skolan men han ville till mormor och morfar ,jag åkte hem för att tvätta och sedan vila. Sitta lite vid datan och spela lite guitar hero.

Mellan A ska sova över hos kompis och lilla A ska till hobbyn. Vi andra som är hemma kommer bara beställa kebab talrrik i kväll sedan lets dance och godis och chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0