skola

Nu är det åter till verkligheten.I går kväll åt vi middag kl 18 för då var alla barn inne.Lilla A la sig 19,30 efter en varm dusch.Kl 20 kom han och var hungrig, en tallrik kuddar och en macka. Ändå hade han ätit två port middag.
Mellan A sov hos mormor. Stora A la sig frivilligt 21.20
Att vara ute i naturen är toppen.
Inget gnäll i morse när jag väckre dem men lilla A hade träningsvärk i benen.
Följde med lilla A till klassrummet( de båda stora åkte med i bilen 16 g kallt)skulle lämna extra kläder. När fröken såg honom undrade hon om han var skadad men när han berättade varför han hade ont i fötterna blev hon glad, Hon älskar när barnen är ute och tar vara på vintern.
Var pigg när jag kom hem, hängde upp tvätt och la i en maskin till. La mig i soffan och läste, eldar i spisen och slumrade till. Korkat gjort sen var jag trött. men jag har tömt frysen i källaren och avfrostar den.
Tagit upp mosters sockerbullar då blir barnen glada när de får go fika i eftermiddag. I kväll blir det ris, kyckling och currysås till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0